Re: Koszulki

Witam,

Michał `Salvador' Jęczalik wrote:
ladnie by bylo male na piersi a to duze co prowadzi na plecach
 Połączenie ostatniej i przedostatniej - zdecydowanie ZA.
Ja również zdecydowanie za, ale na białej koszulce, bo w czarnej, w lecie, na miescie... to troche hard core'owo (chodzi o upał ;-)). Reflektował bym 2 sztuki. Myślę, że przy dużym zainteresowaniu można kilkanaście sztuk zrobić białych, a pozostałe czarne (nie wydaje mi się aby to wpłynęło znacząco na cene, jeżeli wogóle).

Pozdrawiam.

--
-- Remigiusz Świc  |  reg. linux user #252068 ---
 -- mailto: rs@n.pl | tel.: +48501329986 ---------