Re: Koszulki

Użytkownik Rafal Szymanski napisał:

wydaje mi się, że dobrej jakości tshirt lub polo w wyszytym ślimakiem
wyglądałyby zdecydowanie porządniej niż nadruk sitem.

Ja też jestem zdecydowanie bardziej zainteresowany wyszywanką. Ale ślimak i pod nim napis "debian" na czarnej koszulce również jest świetny. Poza tym ostanio znajomy organizował kilkadziesiąt czarnych koszulek z tzw. lepszej chińszczyzny (t-shirt z trochę grubszej niż zwykle bawełny) i z białym nadrukiem na piersiach i wyszło to 23 zł na łebka. Dlatego nie wiem skąd u nas taka wysoka cena.
Pozdrawiam!

P.S. Już się nie mogę doczekać, kiedy będę paradował w koszulce. :-)

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846