Re: Koszulki

Dnia Tue, 18 Feb 2003 10:08:48 +0100
Dariusz Rubinkiewicz <voder@ats.pl> napisałeś/napisałaś:

> Popieram...W sumie podobaja mi sie 2 projekty -- z niewielkim logo na
> piersi oraz druga z wiekszym logo na piersi. Natomiast IMHO to logo ze
> slimakiem i napisem Debian pod nim jest zdecydowanie za duze i jakos
> tak mi odstaje od logo, ktore widze na http://www.debian.org.

Właśnie sprawdziłem - zadeklarowano chęć na ponad 100 koszulek :) czyli
na pewno będzie je mozna zrobić dużo lepsze i tańsze. Natomiast co do
projektu  - nigdy nie wiedziałęm jakiegoś wzornika na logo debiana.
Wszystko co widzimy to wersja elektroniczna, której wygląd zalezy np od
monitora jaki posiadamy, karty graficznej czy rozdzielczości (niektóre
nie są proporcjonalne). Choćbym stanął na głowie, nie jestem w stanie
dogodzić każdemu - pozostańmy więc przy tym co zaakceptowała duża część
ludzi. A napis na ramieniu - czemu nie - jeżeli tak będzie chciałą
większośc :)

Michał

P.S. Jak na razie prowadzi czarna koszulka ze spiralką/obierką z
ziemniaka z napisem debian pod spodem - 23 głosy, druga jest czrana z
małym logiem na piersi 15 , trzecia biała z małym logiem 13 głosów.

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl