Re: Koszulki

Dnia Tue, Feb 18, 2003 at 01:17:05AM +0100, Grzegorz Kusnierz napisa(a):

> a ja bym np nie chcial zeby ta koszulka byla przeladowana jakas
> jesli chodzi o projekty dizajnu koszulek, to prostota uber alles imho

Popieram...W sumie podobaja mi sie 2 projekty -- z niewielkim logo na piersi oraz druga
z wiekszym logo na piersi. Natomiast IMHO to logo ze slimakiem i napisem Debian pod nim jest
zdecydowanie za duze i jakos tak mi odstaje od logo, ktore widze na http://www.debian.org.

--
Voder