Re: Koszulki

on 17/2/03 23:49, Michał at ryjek38@poczta.onet.pl wrote:

> http://ocean.citynet.pl/~koszulki/ - to jest stronka gdzie mozemy wybrac
> wzor koszulki. Cala reszta jest juz przygotowana (drukarz tylko czeka na
> plik, plik jest gotowy itp. No i finanse - ale to zalezy od ilosci ludzi
> chetnych Na stronie jest opis przedsiewziecia - jakby ktos mial wiecej
> pytan, prosze walic smialo.

mój pierwszy post
jaką techniką mają być robione te koszulki? jeśli sitem to przepotwornie
drogo imho. Piszę ponieważ zakończyliśmy podobną akcję na klubvolvo.org.pl
gdzie koszulki były szyte na zamowienie z najgrubszej (160g) bawełny,
kolorowane według pantonu i wyszywane bo ładniej a niewiel drożej. Taka
koszulka z wyszywanmu dość skomplikowanym logo wyszła nas po 18 pln, teraz
robimy sobie polary wyszywane po 35 pln
koszulke można obejrzeć
http://rafik.imageart.com.pl/gallery/album25/1_G?full=1
wydaje mi się, że dobrej jakości tshirt lub polo w wyszytym ślimakiem
wyglądałyby zdecydowanie porządniej niż nadruk sitem. Jeśli chcesz to
odstąpie Ci kontak na osobę która dla nas to wykonywała i (lub) na
producenta fajnych polo, gdyż nie chciałbym robić żadnej konkurencji dla
Twojej inicjatywy a jedynie pomóc.
pozdrawiam

Rafał Szymański czasami jako "Bamshee"