Re: skompilowałem kernel i mam problem z portem (drukowanie)

Nastał dzień: Mon, 17 Feb 2003 08:00:00 +0100
gdy Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał/ła to:

> Ten komunikat znaczy, że coś już słucha na tym porcie.
> Przy pomocy netstata możesz zobaczyć co.

Dzięki za odpowiedź ale:

linux:/home/cayco# netstat -pa | grep 515

nic nie wyrzuca.

Czy to może być błąd firewalla? Chociaż jak go wyłączę to też nie
idzie...

Ręce opadają! Panowie (i Panie) kto pomoże?

cayco