Re: WL-8305

Dnia Mon, Feb 17, 2003 at 10:09:47AM +0100, amon napisa(a):
> witam
>
> w najblizszym czasie bede instalowal na woodym
> sieciowki bezprzewodowe  planet WL-8305.
> sa z tym jakies problemy? a moze sam znajduje to cudo?
> bardzo prosze o jakies wskazowki

Aktualnie nie pamietam czy to jest ta wersja 11Mbps czy 22Mbps. Czy akurat
ta karte uruchamialem (bo jakies Planety to na pewno ;P) tez nie jestem
pewien. Ale wydaje mi sie ze bedzie oparta o Prism II i spokojnie powinna
dzialac na driverach linux-wlan-ng: http://www.linux-wlan.com.
W SID sa pakiety z tymi driverami, czy sa w woodym tego tez nie wiem.

Dariusz 'Voder' Rubinkiewicz