Re: skompilowałem kernel i mam problem z portem (drukowanie)

On Sun, 16 Feb 2003 22:09:54 +0100
Krzysztof Kajkowski <k.kajkowski@elka.pw.edu.pl> wrote:

> Status Information:
>  sending job 'cayco@linux+568' to hapik@localhost
>  connecting to 'localhost', attempt 1
>  cannot open connection to localhost - Nie ma takiego pliku ani
>  katalogu Czyli system nie wie co to localhost, znaczy się pewnie nie
>  ma wpisu w /etc/hosts wpisz tam
127.0.0.1 localhost
i powinno pomóc
> Make sure the remote host supports the LPD protocol

> działa również interfejs loopback. Drukarka nie jest zdalnie tylko
> lokalnie oczywiście. Co ja jeszcze muszę dokompilować?
Interfejs jest loopback, ale to nie znaczy, że system widzi go jako
localhost ;)

Pozdrawiam,
Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */