word_PDF

Witam serdecznie
Musze przerobic kilkanascie plikow MS-Word i Excel (w wiekszosci
so to pliki z Word2000) na format PDF. Lacznie 80 mega danych.
Pliki wynikowe pdf maja byc uzyte w prezentacji w Acrobacie pod ms-win.
Probowalem juz:
- wv (chyba wszystkie mozliwosci z word do pdf, z html do ps... i podobnie)
problem z zachowaniem polozenia zdjec, akapitow, itp.
- OpenOffice i proby z wydrukiem do:
/usr/bin/gs -q -dNOPAUSE -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile="(OUTFILE)"
nie mam wszystkich udziwnionych czcionek, ktore zawieraja oryginalne
dokumenty. Np. nie mode odszukac czcionek, w ktorych sa znaki EURO?!
W niektorych przypadkach przestawione jest pare lini.
- OpenOffice i zapis w formacie html. Konwersja dopiero tego na pdf'a.
Tu trace ewentualne kolory tla i uklad stronnicowy pierwowzoru.
- antiword - tez poszlo mi raczej srednio.
Moze znacie jakis dobry sposob na rozwiazanie problemu.
Z gory dzieki.
ReY