Re: Soft dla Forum

On the 16th of February 2003 at 09:55, Rafal Bujnowski <bujnor#go2.pl> wrote:

> A co proponujesz w zamian?

niczego nie proponuję, nie używam takich wynalazków. zwróciłem tylko uwagę
na dość ważny aspekt wyboru pakietu. na freshmeat.net znajdziesz zapewne
kilka(-naście) podobnych projektów, wybierz najlepszy dla siebie.

co do phpbb, jak na produkt który 'focuses on [...] high security' i
jednocześnie miał tyle baboli, nie wzbudza mojego zaufania.

 m.m.
--
 use gnus, not guns!