skompilowałem kernel i mam problem z portem (drukowanie)

Cześć!

Nie wiem na ile jest to problem Debianowy ale spróbuję się zapytać -
może ktoś będzie wiedział. Skompilowałem kernela i chyba czego nie
zaznaczyłem bo przy próbie drukowania pojawia się:

Status Information:
 sending job 'cayco@linux+568' to hapik@localhost
 connecting to 'localhost', attempt 1
 cannot open connection to localhost - Nie ma takiego pliku ani katalogu
Make sure the remote host supports the LPD protocol

Za cholerę nie wiem o czym zapomniałem. Mam wkompilowane i działające
(uruchomiłem przez modconfa) moduły:
-lp
-ppdev
-parport_pc

działa również interfejs loopback. Drukarka nie jest zdalnie tylko
lokalnie oczywiście. Co ja jeszcze muszę dokompilować?

cayco