Re: Koszulki cd

 * Person Misiek <ryjek38@poczta.onet.pl> wrote:

> Udać się uda - jeżeli tylko będzie wystarczająco chętnych na zamówienie.
> CO do projektu - zrobie tak:
> - zrobie dwa trzy projekty graficzne
> - kazdy z nich opublikuje na koszulkaoch w kilku kolorach
> - zrobimy sonde ktora jest najpopularniejsza
> - Dukujemy
> - posylamy

 O ile  się nie  mylę, to już  kiedyś powstał  taki projekt ,,koszulkowy'',
 jednak  upadł.    Jeśli Twój  dostęp  do  drukarni  jest pewny,  to zebrać
 odpowiednią ilość osób, spisać, wpłacić, zamówić, dostać, chodzić w nich.

 Czekamy.

Salvador
--
::)^|^(::   Michał `Salvador' Jęczalik Jr       -- salvador@dione.ids.pl --