Kompilacja Linuxa - problem z patchami

Cześć!

Mam problem z ponownym nałożeniem patchy na jądro, po jego wcześniejszym
skompilowaniu. Zainstalowałem kernel-source-2.4.20 i kernel-patch-ck.
Jądro skompilowałem "debianowym" sposobem.

Później chciałem zmienić trochę konfigurację, więc zrobiłem:
make-kpkg clean
make menuconfig
export PATCH_THE_KERNEL=YES
make-kpkg --added-patches=ck,aa,tune --revision=custom.1.1 kernel_image

Tylko, że wtedy dostaję całą masę błędów typu:
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file fs/ext2/dir.c.rej

Gdzie i co przeoczyłem? :-)

Pozdrawiam.
--
 Maciej Wachowiec <dwakwiaty@wp.pl>