Re: Xterminal

On Thu, Feb 13, 2003 at 03:36:27PM +0100, bswierc@kis.p.lodz.pl wrote:
> Witam,
> włąśnie buduję kawiarenkę z xtermianli (na Debianie oczywiście :) i mam
> taki problem:
> xterminal po pobraniu z sieci jądra i jego uruchmieniu wypisuje:
> VFS: Cannot open root device "nfs" or 00:ff
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 00:ff

www.ltsp.org powinno rozwiązać Twoje problemy. We wcześniejszych
wersjach ltsp gdy dla różnych kart sieciowych w Xterminalach trzeby było
podawać różne jądra miałem podobny problem jak Twój. Mimo tej samej
konfiguracji jąder jedynymi z których udawało mi się zbootować
Xterminale były jądra 2.2.17.

Walczyłem z tym długo i trafiał mnie szlag ale próba zbootowania
Xterminala z jądrem innym niż 2.2.17 kończyła się zawsze
komunikatem jak u Ciebie. Niestety nie rozwiązałem tego problemu.

Pozdr.

R.