Re: Koszulki cd

Dnia Wed, Feb 12, 2003 at 12:44:59PM +0100 Misiek napisał/a:

> I okaze sie ze nikt w polsce nei zrobi ci piedziesieciu koszulek.
> Jest tak - piedziesiat koszulek najlepszych z chińskich (cokolwiek to
> znaczy) z nadrukiem wqielkosci ok 10 x 15 cm w czterech kolorach , logo
> jakie chcemy  - kosztuje ok 30 zł brutto.
> Jeżeli chcemy lepsze koszulki - cena oczywiście wzrasta.
> Jeżeli chcemy mniej koszulek - cena tez oczywiscie wzrasta, przykladowo
> dla 10 sztuk cena za jedną to ok 45 zł. Koszty stałe to niestety ok 150
> do 200 zł.
> Cena koszulki moze ulec nieznacznym wachaniom, ale raczej na minus niz
> [...]
dawno nie zajmowalem sie tematem, ale jak bawilem sie w studenckie radio, to
mielismy cos takiego: koszulka z nadrukiem w dwoch kolorach: bialy+czerwony
(plecy ok 40x30 i przod ok. 15x5cm) kolory koszulek: granat, czern (przy
granacie nieco lepszy gat. materialu. cena: 12-20zl (w zaleznowsci od ilosci)
(przy czym sito wlasne)

material naprawde przyzwoity (podobno bigstar rowniez uzywa do swoich koszulek)
nadruk tez w miare wytrzymaly...

jesli bedzie zainteresowanie moge popytac o szczegoly...

pzdr
yanek
--
                           /  E-mail: yanek@kis.p.lodz.pl