Re: Koszulki cd

 * Person Misiek <ryjek38@poczta.onet.pl> wrote:

> Jest tak - piedziesiat koszulek najlepszych z chińskich (cokolwiek to
> znaczy) z nadrukiem wqielkosci ok 10 x 15 cm w czterech kolorach , logo
> jakie chcemy  - kosztuje ok 30 zł brutto.

 30zł mogę  wydać. Jeśli zamówię to  minimum  5. A co!  Moja dziewczyna też
 chcę  i  parę innych  ludzi nie mających   dostępu  do internetu. Poza tym
 trudno o  jakiś ,,projekt koszulek''  lub sklep wysyłkowy z nimi. Postawić
 sobie cel i konsekwentnie go realizować i myślę, że się uda.

> Jeżeli chcemy lepsze koszulki - cena oczywiście wzrasta.
> Jeżeli chcemy mniej koszulek - cena tez oczywiscie wzrasta, przykladowo
> dla 10 sztuk cena za jedną to ok 45 zł. Koszty stałe to niestety ok 150 do
> 200 zł.

 Lepsze  koszulki i  więcej koszulek  przy zminimalizowanych kosztach.  Tak
 byłoby najlepiej ;)

> Cena koszulki moze ulec nieznacznym wachaniom, ale raczej na minus niz na
> plus - ostatecznie bede wia\edzial ile bedzie kosztowac, kiedy przejdzie
> projekt i zobaczy go drukarz.

 Co do  projektu  i koszulek. ,,nadruk wielkości  10  x 15  cm''  to trwały
 ,,nadruk'' czy  jakiegoś   typu wprasowanka?  Zależy  mi  raczej na  czymś
 trwałym.

> Wprawdzie w weekend mam egzmian, ale postaram sie przygotować wcześniej ze
> dwa projekty, i wrzucić je na stronę razem z formularzem rejstarcyjnym.

 Dobra, podaj adres strony później.

Salvador
--
::)^|^(::   Michał `Salvador' Jęczalik Jr       -- salvador@dione.ids.pl --