Montowanie osobnej partycji /home w trakcie instalacji

W trakcie instalacji Debiana Woody, tworzę sobie partycje, sztuk 4, wszystkie jako partycja
podstawowa, w tym jedna typu swap.
pierwsza jest /boot wielkości ok. 20 MB
druga swap wielkości ok. 196MB
trzecia / wielkości ok. 2000MB
czwarta /home wielkości ok. 700MB
Z pierwszymi trzema nie mam problemu z ich zainstalowaniem.
Problem pojawia się z czwartą, gdy wybieram sobie w trakcie instalacji:
zainstaluj istniejącą partycję i wskazuję czwartą (hda4) i po wskazaniu że ma być
to /home wywala mi komunikat że wystąpił błąd przy próbie podłączenia.
Pojawiało mi się to przy kilku próbach. Po których bezradnie usuwałem w trakcie ponownego partycjonowania dysku dwie ostatnie partycje i tworzenie w miejsce ich nowej jednej.
Z czego wynika ten błąd???
Artur
PS. Już googlowałem i niestety nie znalazłem wyjaśnienia może źle szukałem?

INTERIA.PL dla zakochanych... >>> http://link.interia.pl/f16d3