Re: Koszulki cd

Pewnego pięknego dnia (Tue, 11 Feb 2003 00:13:19 +0100)
osoba bliżej znana jako Michał Prokopiuk <michal@ocean.citynet.pl> usiadła przy komputerze i napisała:

> Cześć
> Udało mi się na razie dowiedzieć o ceny elementów płaskich czyli np. o
> pady pod mysz. Przy druku 10 sztuk koszt DRUKU to ok 40 zł - do tego
> dochodzi koszt zakupu elementów czyli w przypadku padów pod mysz ok 4-5
> zł  sztukę, co przy obecnie chętnych 5 osobach daje ok ok 10 zł za dwa
> elementy -tyle trzeba byłoby zamówić. Co do koszulek - nie udało mi się
> jeszcze dowiedzieć, bo faceta nie ma pod telefonem. Myślę, że jutro będę
> miał informacje na ten temat :).

Hmmm, a jakie byłyby to pady? Ja nie mam raczej specjalnych wymagań,
ale używam pada 22x26cm (czyli raczej duży) pokrytego materiałem,
a nie jakąś błyszczącą powierzchnią powodującą ślizganie się
i przyspieszone brudzenie się myszki :)

Pad niezła rzecz, ale koszulka chyba lepsza :)

Pozdrawiam

Mateusz Pohl (aka PoLu)

Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - matpolu@interia.pl
GG: 1985937

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
przestajemy rozumieć pytanie..."

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! >>> http://link.interia.pl/f168b