sterowniki nvidii

Witam.
Juz kiedys wspominałem o tym na liście, google o tym milcza, logi mam
czyste. Po instalacji sterownikow nvidii znikają mi czcionki. Tzn np
zamiast slowa debian mam deb an. Lub w zegarku na panelu widze tylko
dzień tygodnia, godziny juz nie. Na sterowniku nv z xfree86 jest w
poradku, ale nie obejrze filmu, bo mplayer krzyczy o brak wsparcia.
Wprawdzie chodzi xine, ale nie udalo mi sie na nim uruchomic polskich
fontow :(. System to debian testing, karta GeForce 2MX 32 (firmy milky
way :( ), xserver-xfree86 4.2.1-3 sterowniki nvidii w wersji 1.0.3123-3,
jadro 2.4.19. Manager okien nie ma znaczenia bo i w kde i w gnomie sie
sypie. W kde bardziej.

Ktos sie juz kiedys z tym spotkal?? Jezeli tak to prosze o rade bo juz
mnie szlag trafia.

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl