Problem z libfontconfig1

Nie wiem co się stało ale po kolejnym upgradzie przetał ni działać
np. bluefish, idesk i pare innych programów. Wszystkie wysypują się
z komunikatem :

relocation error: /usr/lib/libfontconfig.so.1: undefined symbol: FT_Get_Next_Char

Nie wiem w czym może leżeć przyczyna takiego zachowania. Wnioskuje
że problem jest z tą bilbioteką. Kiedyć miałem podoby probvlem ze
skanerem. Okazało się że zbyt nowe miałem biblioteki i nie działalo.
Po zainstalowaniu starszej wersji zaczeło chodzić. Może z tym jest podobnie ?

--
Arkadiusz Malinski .:||:. arecki(at)aragorn.debian.pl .:||:. format s.c.
:. GPG fingerprint: 2BDF 4ABB A957 E089 2B19 79B4 A71A CE12 C246 684B .: