Re: system downgrade

On Tue, 11 Feb 2003, Leonard Milcin, Jr wrote:

> trzeba chyba będzie przywrócić /etc/apt/sources.list zprzed upgrade-u,
> a potem ręcznie pousuwać pakiety których już nie chcesz (tzn. te które
> upgrade-nąłeś), i zainstalować je na nowo we właściwych wersjach.
>
> a ja żeby się zabezpieczyć przed (m.in.) takimi wpadkami robię regularne
> , częste (3h) backupy mojej stacji roboczej. nie boli, nie zajmuje dużo,
> a potem może być bardzo przydatne :)
>
> pozdrawiam,
robie "upgrade" do stable, tak jak to na liscie  bylo w grudniu opisane...
zobaczymy co z tego wyjdzie...

tomcio

ps. a co do mozilli nowej, to nie wiecie skad mozna pakiet pociagnac?

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA