Re: php4 + apache

a czy masz wlaczona obsluge php w apache wlaczona?
tomcio

dogrzebałem się .....
i właśnie nie rozumiem czemu ( była oczywiście wyłączona, # libphp4.so ).
Nie ma śladów włamu, wczoraj działało, a dzisiaj nagle się zahaszowało
Nie wykluczam osób trzecich ( nie tylko ja mam roota ). Ale sprawa raczej
dziwna, bo ani php nie było tykane ( wszystkie pliki były obecne ... ),
jedynie co to phppgadminia instalowałem, ale to przecierż nie ma nic do
rzeczy, zwłaszcza, że jak wychodziłem wczoraj w pracy to działało, a logi
pokazuję że 0 3 w nocy przestał otwierać pliki ...., a o tej godz. znowu
nikt się nie logował ....

O co tu chodzi ??

idę pogrzebać.

PS. Mój wielki błąd że odrazu tego nie sprawdziłem, a po godz. , ale kto by
podejrzewał, skoro samo php4 było, to modułu już nie sprawdzałem, ehhhh,
człowiek durny jest ...

thx za zainteresowanie, Lucas