system downgrade

witam...
w poszukiwaniu ulepszen zainstalowalem sobie kde 3.1, chodzilo o.k.
next, znalazlem repozytorium mniej wiecej takie

#mozilla, adrian bunk
#deb http://www.fs.tum.de/~bunk/debian woody/bunk-1 main contrib non-free

gdzie byla mozilla 1.2, i kilka (dziesiat jak sie okazalo) pakietow w
wersjach dosc nowych... po zainstalowaniu zaczely sie schody - system lub
od czasu do czasu zaliczyc zgona.
pytanko w zwiazku z tym takie: jak szybko, milo i bezpiecznie zrobic
downgrade systemu, tzn wrocic do  wersji pakietow ktore byly zainstalowane
przed tymi od Bukn'a. nigdy tego nie robilem wiec nie mam nawet zielonego
pojecia jak zaczac, a chyba mi kiedys cos takiego w opcjach jakis
przemknelo...

pozdrawiam tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA