php4 + apache

Witam wszystkich ...
Mam taki problemin, dziś w nocy coś złego stało się z serwerkiem moim ... ;-((, mianowicie, jest coś nie tak z php. Jak odpalam stronkę, to index.php pokazywał się w kodzie, nie wiem czemu, więc poprostu przeinstalowałem php, i teraz, ..... chce zapisać plik .... index.php jest wpisany jako pierwszy w srm.conf ( DirectoryIndex index.php index.phtml index.html index.htm ).
Wszelkie pliku typu .htm działają poprawnie, czy ktoś wie co z tym zrobić ???

thx, Łukasz