Debian 3.0r1 i Grub

Właśnie zainstalowałem Woody 3.0r1. Mam płytę z 4 IDE i często
dołączam dyski więc zdecydowałem się na Gruba na dyskietce.
Wypracowałem już wszystkie kombinacje, które poprawnie pracują
wypisywane z shella Gruba. Wydawało mi się, że został mi
najłatwiejszy etap, czyli stworzenie menu.lst, pokazanie go
Grubowi i już. Niestety mimo iż find /boot/grub/menu.lst
odnajduje plik a podczas insalacji lub configuracji Gruba
wszystko kończy się sukcesem to podczas odpalania włącza się
Grub i NIE wyświetla menu tylko linię poleceń.
Może ktoś z Was spotkał się z tym problemem ?
Przypuszczam, że jest to jakaś odosobniona sprawa bo
w necie nic specjalnie nie znalazłem.

Pozdrawiam Witek

ps.
Płyta - Asus A7V 133 z Promise, NVidia MX200, wszystkie dyski Seagate.
menu.lst kopiowałem także do /boot/; /boot/boot/; też jako grub.conf.
Sprawdziłem także pakiet grub_0.90potato ... z tym samym rezultatem.