module zgłasza "UNRESOLVED SYMBOLS"

viTAM ponownie grupowiczow!
Na czystym dysku
zainstalowałem z plyt CD wersje "potato r.7" plus
pakiet kernel-pkg sposobem APT, czyli praktycznie cale środowisko
do kompilowania zrodel oraz pakiety kernel-source i kernel-headers
rowniez sposobem APT. Zrodla i naglowki sprawdza przed kompilacja
Makefile sterownika dla karty sieciowej zintegrowanej z plyta.
Pobralem zrodla sterownika (zintegrowanej z plyta
G52-M6580X3) karty sieciowej ze strony MSI - producenta
plyty,URL="
http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/intel41linux100.exe"; .
Po drobnych poprawkach sciezek do plikow naglowkowych
w pliku Makefile sterownika e100.o kompilacja wykonala sie
bez problemow. Plik sterownika znalazl sie w katalogu
/lib/modules/2.2.19/net . Po probie zaladowania modulu
poleceniem insmod e100, otrzymalem cala litanie
"unresolved symbols". Co najdziwniejsze, znalazlo sie tam
tez odwolanie do "sprintf". Wydaje mi sie, ze "sprintf"
jest standardowo umieszczona w glibc.
Nie wykonywalem zadnych innych kompilacji. System
jest sprawny, tyle ze bez sieci, bo nie mozna
odpalic miedzymordzia eth0.
GDZIE sie kot pogrzebal?

Pozdrawiam
coturnix
PS. MUSZE korzystac z outluka, sorry za ewentualne nie
do godnosci w zachowaniu sie u Was rzeczonego M$knota.