Re: Przesiadac sie na Sid'a? (slaby komp)

Witam ponownie

Wielkie dzięki dla wszystkich za rady. Poszukałem, poczytałem i na razie
przesiadłem się na Sarge'a. Z tego co dowiedziałem się tutaj i w necie
SID sprawia czasem problemy przy zależnościach, poza tym, co zostało
również tutaj powiedziane wymaga poświęcania mu czasu w niemałych
ilościach, a tego mam ostatnio bardzo malutko. Poza tym nie bardzo
mogę sobie pozwolić na sciąganie takiej ilości pakietów, a w Sarge'u
jest z tym troszkę lepiej :) Kiedyś może jeszcze się na SID'a zdecyduję...

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Mateusz Pohl (aka PoLu)

Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - matpolu@interia.pl
GG: 1985937

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
przestajemy rozumieć pytanie..."

SPORT > Aktualnosci >>> http://link.interia.pl/f16cb