Dyskietka startowa

Witam

Problem polega na tym iż nie mogę nagrać dyskietki startowej ( tzn.
nagrywam go na dyskietkę, ale komp z niej nie startuje ) z obrazu na cd,
jak i również z obrazu umieszczonego na ftpie.
Nie ma znaczenia jaki to obraz tzn. 2.2x czy 2.4x, czy compact lub
rescue. Nagrywam obrazy 1.44 MB. Dyskietka jest wcześniej sformatowana,
system plików to fat.
	Po nagraniu dyskietki nie mogę też jej zamontować w systemie.
Jak komp podczas startu dochodzi do odczytu z dyskietki to porostu staje
i koniec. Nie wyświetla żadnych komunikatów. Sprawdzałem różne
dyskietki, aby wyeliminować ewentualne uszkodzenie nośnika i też nic.
	Obrazy nagrywam przez dd tak jak opisano w instrukcji instalacji na cd
z Woodym, ale nie skutkuje też zwykłe dd if=obraz of=/dev/fd0, ani też
cat obraz > /dev/fd0. Myślałem że to napęd ale obrazy dyskietek
startowych innych distro mogę nagrać poprawnie tzn. komp z nich
startuje.

Pomóżcie proszę bo męczę się już kilka dni, czyżby obrazy dyskietek były
skopcone, jakoś nie wierzę.

Pozdrawiam

Mariusz Ufnal