Problem z console-screen.sh

Dzień dobry.

Ja i mój SID mamy problem :) Co jakiś czas, z nieznanych przyczyn giną mi
plliterki, więc okresowo muszę przeładowywać /etc/init.d/console-screen.sh.
W sieci znalazłem kilka postów od osób, które miały podobne problemy, ale
nie znalazłem żadnego działającego rozwiązania. Pomożecie? Jeśli potrzebne
jakieś logi/dodatkowe informacje - napiszcie tylko, co potrzebne.

Pozdrawiam serdecznie.

--
[ eclipse(at)post.pl ]  [ +48 609 676 178 ]
[       http://eclipse.danecki.net        ]