[OT] Debianowe ciuchy

Witam.
Temat jak najardziej debianowy :).
Ktos sie zdecydowal na zakupy w sklepie, do ktorego linkiem rzucil
Tomasz Ciaszczyk?
Jezeli tak mam pytanko - jak to jest z zakupami w internetowych sklepach
zagrancznych - jezeli mam konto zlotowkowe, oni sciagaja rownowartosc w
dolarach wg kursu z danego dnia z mojego konta? Czy musze miec konto
walutowe?

P.S. Jezeli zebralaby sie grupa ludzi - mam znajomego, robi wlasnie
koszulki itp z nadrukami, jezeli zbierze sie wieksze zamowienie, mozna
by takie cos zrobic dla grupy ludzi w polsce. Grafika moge sie zajac :)