Kernel - problemy z konfiguracją

Witam Was Bracia i Siostry (są takowe?) w Debianie! :)

Może to lekki off-topic, ale jakby nie patrzeć, to dotyczy on też Debiana
(jako Linuksa i jako systemu, na którym ten problem występuje)

Problem przedstawia się następująco:
Sciągnąłem sobie kernel-source-2.4.19. Poczytałem w necie to co znalazłem o kompilacji
jajka pod Debiankiem (nigdy wcześniej tego nie robiłem - używam Linuksa jakiś rok, Debiana
od pół roku)

Włączyłem konfigurację i... doznałem szoku :)
Chodzi mianowicie o ilość tych wszystkich opcji oraz o to co one oznaczają. I bynajmniej nie chodzi
mi tutaj o bariery językowe, bo z tym jest nawet nieźle.

Googlowałem, czytałem dokumentację dołączoną do jajkai szczerze mówiąc niewiele więcej wiem.
Z opisów, jakie znalazłem dowiedziałem się mniej więcej co oznaczają najważniejsze opcje, ale tam jest jeszcze
kilkadziesiąt (kilkaset?) innych, nie opisanych w dokumentach, które posiadam.

Jeśli ktoś z Was posiada lub wie gdzie można znaleźć dosyć dokładne opisy konfiguracji, albo
coś co trzeba poczytać, żeby mieć mniej problemów z tym zadaniem, proszę o pomoc.
Dla mnie kompilacja jąderka będzie kolejnym krokiem w poznawaniu Linuksa, szczególnie Debiana.
Dodam jeszcze, iż interesują mnie raczej zagadnienia związane z programowaniem, dlatego
mogę mieć problemy przy ustawianiu opcji związanych ze sprzętem - proszę o porady na ten temat,
ew. gdzie szukać i jak szukać, bo mnie to jakoś nie wychodzi...

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Mateusz Pohl (aka PoLu)

Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - matpolu@interia.pl
GG: 1985937

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk, przestajemy rozumieć pytanie..."

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! >>> http://link.interia.pl/f168b