Re: postgres HELP me

On Tue,  4 Feb 2003 09:23:54 +0100 (CET)
"Your Name" <bieniu@gras.poznan.pl> wrote:

> heja
>
> mam nowo zainstalowanego postgresa i chce go adminowac z phppgadmina
> przez www i problem polega na tym ze musze przeciez miec usera jakiegos
> glownego. Probowalem go zalozyc z roota wszedlem su postgres i
> probowalem dac

Nie dziw sie. Jest niedorbiony jakis albo autoskrypty sa nadgorliwe

zmien w pg_hba.conf NAlocal   all         all
trust host    all         all         127.0.0.1
255.255.255.255   trust

*restart postgresa*

psql -U postgres
zmien haslo -> \h ALTER USER
quit i *restart postgresa*

zmien w pg_hba.conf tak jak bylo i sprubuj wejsc do bazy i z niej zaloz
uzytkownia \h CREATE USER
a nie z jakis skryptow. Bedziesz mial wieksza kontrole.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler