Re: Jak się pozbyć konsoli?

On Wed, 5 Feb 2003, xactiv@wp.pl wrote:

> Czy można pozbyć się całkowicie konsoli tekstowej? Jest mi poprostu
> niepotrzebna (sa przecierz emulatory na Xach), mam na myśli coś jak w
> MSWin... Nie chodzi mi tu o automatyczne wstawanie Xów, tylko o to by jak
> najmniej zasobów pożerał system. Niestety mam nienajlepszy sprzęt.
zrezygnuj z X, lub raczej polecal bym X'sy (manager) poodchudzac...
a 1 konsolka zostaw, zawsze sie przyda :)
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA