Re: dziwne logi

On Tue, Feb 04, 2003 at 08:54:59PM +0100, bswierc@kis.p.lodz.pl wrote:

> Może firma nie jest wspaniała, lecz mam w domu 8 portowego switcha tej
> firmy i wygląda jak switch, ba nawet działa jak prawdziwy switch :)
> Jestem z niego zadowolony, działa 24/24 bez problemów.

Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem 'wyglada jak switch', ale skoro dziala
jak switch, to gratuluje - ja tez mam 8 portowe cus firmy Planet z napisem
'switch' i mozna sobie sluchac wszystkiego az milo. Czasem lubi sie tez
zawiesic, a i ilosc kolizji jest niemala. Ogolnie syf, choc nie ma sie co
dziwic bo kosztowalo to to jakies smieszne grosze nawet jak na huba.

Planet robi chyba tez innej klasy urzadzenia, takie bardziej haj end i te moze
sa przyzwoite, ale mnie dala sie poznac jako producent szmatlawych habuf i
jeszcze bardziej szmatlawych kart na rtl8139, ktory to chip jak wiadomo do
najszczesliwszych nie nalezy (wiem, wiem - zaraz sie odezwie 20 glosow ze to
juz 50 taka karta w czyjejstam karierze, ze wisi na niej ze 250 uzytkownikow
ograniczanych cbq i jakos nic sie nie sypie. jasne - pewnie tylko ja jestem
taki pechowy.)

pozdro
k.