phppgadmin zly login/haslo HELP

heja
mam postgresa i w pg_hba.conf ustawienia:

local        all                                           ident
sameuser
host         all         127.0.0.1     255.0.0.0           password

i udalo mi sie dodac usera z haslem ale nie wiem dlaczego nie wpuszcza
mnie z www - phppgadmina loguje sie na tego usera i mowi ze zly login
lub haslo ... czy ma ktos jakis pomysl ? to dla mnie wazne ... help

jaki musi byc user dodany zeby phppgadmin mnie wpuszczal ...? w
phppgadminie mam ustawiona zmienna na host - localhost reszta
defaultowo...

pozdrawiam
bieniu

--