Re: Laptop + Woody

Było to tak, Tue, Feb 04, 2003 at 02:42:53PM +0100 Ryszard Ratajczak napisał(a) do mnie coś takiego:
> czolem
>
> konkretne FUJITSU LIFEBOOK, P133 MMX, 32MB RAM  i ogolnie trup :)
> chce na tym postawic Debiana i zrobic sobie z niego skanerek do sieci,
> ale zupelnie nie wiem jaka karte sieciowa mam kupic z tego co jest na
> ryku, moze ktos ma doswiadczenie , plizzzzzzz :)))

Ogólnie z kartami sieciowymi pcmcia 3com nie ma problemu, Xircom tylko
te starsze (te nowe z modemami nie chodza), do tego testowalem jeszcze
pcmcia Eusso, ale dobre 2 tygodnie trwalo zanim ja uruchomilem, cos
niesamowitego.. ta karta bije wszystko na glowe! :-)

Ogolnie, jezeli zastanawiasz sie nad kupnem sieciowki pcmcia, odwiedz
strone pcmcia-cs.sf.net, lub zainstaluj pakiet (pcmcia-cs), tam w
domumentacji, wyszczegolnione sa prawie wszystko modele kart i firm,
ktore obslugiwane sa pod Linuxem..

 --*-*-    Robert Olejnik   ::  robert@zaron.debian.pl   --*--*-*--*--*--*--*-
|                    Prezes Szczecin Linux/Unix User Group                    |
 --*-*--   robert@zaron.debian.pl  -=-=-   +PLUG | +RWO | 166496 rlu |  --*-*-