Re: linux dd

On Tue, Feb 04, 2003 at 11:09:31AM +0100, Maciej Bobrowski wrote:
> pojdzie, bo na dyskietce sa rpm-y. Oczywiscie mozna sobie zrobic modul i
> go pozniej do jadra dodac, tylko jak dodac do jadra modul, skoro jadro ma
> byc na scsi, sterowanym kontrolerem scsi, do ktorego nie ma sterownikow?

Jednego nie rozumiem, jakim cudem twoj sterownik moze byc w postaci
modulu? Bez sterownika kontrolera wkompilowanego w jadro nie
dostaniesz sie w ogole do systemu plikow, tym bardziej do
/lib/modules, a wiec system nie ma prawa ruszyc.

Ja na twoim miejscu skompilowalbym gdzies jadro (razem ze
sterownikiem), zrobil swoja wlasna dyskietke startowa (dd if=zImage
of=/dev/fd0 bs=1k), odpowiednio ustawil glowny system plikow (za
pomoca rdev), odpalil z dyskietki i wtedy zajal sie zabawa z dyskiem.

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@(irc.pl|debian.org)
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0