Re: pozar (non-debian)

>a dokladnie jezeli postawie komputer jako serwer czy sie on sam z siebie nie zapali, wykluczam instalacje elektryczna.. chodzi mi dokladnie o jakies
spiecia wewnatrz maszyny..

W zasadzie spiecia wystarczajaco duze (wysokie napiecia i prad), zeby wywolac pozar to moga byc chyba tylko w zasilaczu.
Moj serwer mial cos takiego 2 miesiace temu - wentylator krecil sie za wolno i stopil sie lakier na drucie w cewkach wynikiem czego bylo iskrzenie (w
koncu po prostu padlo zasilanie). Pozar moze byc jak sie nazbiera duzo kurzu, inaczej to raczej ciezko. Najlepszym rozwiazaniem jest zasilacz z duzym
zapasem mocy - slabo obciazony nie bedzie sie grzal, oraz dobre chlodzenie (w tym czyszczenie z kurzu).

Krzysztof 'C00li'
Kulinski
krzysztof@kulinski.org
GG: 1801311 ICQ: 11712754 Odigo: 5876840
rally.pl te@m - 3miasto

--
http://www.nazwa.pl