kernel poszedl na piknik

Czolem ...

Mooj komp wypluwa z siebie taki komunikat .... czy ktos wie o co chodzi?

Feb  3 15:28:37 ricc kernel: Uhhuh. NMI received for unknown reason 3c.
Feb  3 15:28:37 ricc kernel: Dazed and confused, but trying to continue
Feb  3 15:28:37 ricc kernel: Do you have a strange power saving mode enabled?

Czasem jest to ostatnie slowo , ktore moja maszyna powie zanim padnie :( Co mam zrobic, zeby przestal sie wysypywac? .... plizzzzzzzz

rr