Pytanko dotyczace Couriera

Hail :)

Mam 2 serwerki czysto pocztowe, z zainstalowanym courierem (najnowsza
wersja - oczywiscie unstable)

dlatego tez

Mam 2 pytania:

1. czy komus udalo sie tak skonfigurowac calosc zeby automatycznie zakladal
sie katalog dla usera (np. przy pierwszym logowaniu czy jakkolwiek
inaczej) - jak to zrobic?

2. ustawienie roznych domen w courierze to nie problem, ale jak zmusic go
zeby rozdzielal usera biuro@domena1 od buiro@domena2 ? w tej chwili uklad
katalogow mam taki - kazdy user siedzi pod /data/vmail/users/b/biuro - czyli
pierwsza litera kazwy konta/nazwa konta - w przypadku dwoch kont "biuro" juz
tak sie nie da.. jak to sie ustawia dla kilku virtualek?

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie :)

pozdrawiam

Mako