Re: jaki klucz

On Mon, Feb 03, 2003 at 01:32:08PM +0100, PeterMax na Go wrote:
>  czy moglibyscie mi powiedziec na jakim kluczu chodzi SSL?
>  64-ro bytowy czy 128? bo nie moge sie doczytac w manualu (albo jestem
>  slepy;)

Ja myślę, że jednobytowy (tzn. że ma jeden byt, bo nigdy nie narzekał
u mnie na rozdwojenie jaźni).

Jeśli jednak masz na myśli "bitowy", to też nie ma jednoznacznej
odpowiedzi poza taką: do szyfrowania transmisji może być użyty
klucz symetryczny o długości od 40 do 168 bitów, a to jaki zostanie
ostatecznie wybrany zależy od:
- konfiguracji serwera,
- konfiguracji klienta,
- opcji dostępnych w używanym certyfikacie.

Wanted