drugi 3com

Witam
moze pomozecie
debek , jajo 2.4.18
sieciowka
1 3com
2 realteac
wsio pieknie dziala (prawie bo polokalu transferki na 100 switchu skacza od
1,3 kilo do 8 mega)
dorwalem drugiego 3coma 3c905B zeby wymienic tego realteca
do pliku modules dodalem wpis moda taki jak tdo pierwszej karty 3coma czyli
3c59x , odpalilem server i niby wszystko pieknie slicznie
ifconfig pokazuje wlasciwe ustawienia sieci ale niema netu i po 5 minutach
mam zwisa i komunikat eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.
powiedzcie mi jak wsadzic tego drugiego 3coma zeby to sie w koncu odpalilo
bo nei mam juz pomysla a pozatym to cinki bolek jescio z debka jestem i mnei
szlag juz trafia
dzieki wielkie
Capadona
pozdrawiam