Re: autoconf problem (Debian)

Krzysztof Kajkowski wrote:
Nastał dzień: Sun, 2 Feb 2003 17:30:46 +0100
gdy Krzysztof Kajkowski <k.kajkowski@elka.pw.edu.pl> napisał/ła to:

Jeszcze jedno. Nie mogę też zainstalować autoconfa z Woodyego.
Zauważyłem że katalog /usr/info mam pusty. Czy to ma tak być? Pytam bo
autoconf szukam tam pliku autoconf.info. Tego pliku tam nie ma - jest
tylko plik dir. Nie wiem co jest grane...

Co do tego problemu to nie jest on problemem. W kat /usr/info powinien byc tylko plik dir (ew. dir.old :), reszta znajduje sie chyba w /usr/share/info i pochodnych (/usr/local/...)

Problemu z pierwszego maila jeszcze nie rozwiazalem.

Bastek