Re: Powitac.

Łukasz Miemus napisał.

> (cut)
> Mhm, ale oni przynajmniej mają jakiś problem. Nie zauważyłem żeby często
> ludzie tutaj pisali listy w całości dla żartu, może dlatego, że wybiórczo
> czytam tą listę. Wybacz, że śmiałem Ci zwrócić uwagę.

Witam.
Milo widziec nowych uzytkownikow tutaj i na innych listach linuxowych.
Wszedzie dobrze. Tylko czemu od razu czepiacie sie drobnych zartow. A tak
wogole jest tez lesna lista linuxowa gdzie poza linuxem chetnie rozmawiamy
na inne tematy i lubimy pozartowac. Witryna grupy pod
http://www.forestlandia.com   a zapisac sie mozna pod
http://www.forestlandia.com/forest-in-pl.html
Jednak czasem trafi sie jakis dluzszy e-mail czy tez ktoregos dnia
bedzie wiekszy ruch. Coz modemowcy beda musiali sie z tym pogodzic.
Jednakze zalacznikow nie ma wiec idzie czysty tekst.
Kilku uzytkownikow, ktrych znam stad i z innych list dolaczylo/ Dziekuje.
Jest milo gdy spotykamy sie rowniez w tej grupie.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000