Re: Powitac.

Robert Olejnik (teon@hacking.pl) wrote:
> [...]
(cut)

> na koncu zaakcentowlem, iz jednak zartuje, prosze nie ujmuj mojemu
> rozumowi, bo nic mi nie brakuje, aby to zrozumiec..

Niech będzie, trochę zbyt poważnie do tego podszedłem.

(cut)
> skonfigurowac X'y albo myszke, bo takich tutaj jest najwiecej, czemu nie
> odpowiadasz takim ludziom, rtfm, albo przeszukaj liste.. ja raz
> zazartowalem i sie czepiasz, a takich maili jest duzo..

Mhm, ale oni przynajmniej mają jakiś problem. Nie zauważyłem żeby często
ludzie tutaj pisali listy w całości dla żartu, może dlatego, że wybiórczo
czytam tą listę. Wybacz, że śmiałem Ci zwrócić uwagę.

Ok, EOT.

--
Łukasz Miemus (lukasz@miemus.org)
GPG Key: http://lukasz.miemus.org/key.asc