Re: Powitac.

Było to tak, Sun, Feb 02, 2003 at 04:09:01PM +0100 Łukasz Miemus napisał(a) do mnie coś takiego:
> proud Debian admin and user != proud debian.org admin and user
>
> Nie wiem czy wiesz do czego służy myślnik, ale w tej sygnaturce chodzi
> zapewne o informację czym jest ów Debian, czyli link do oficjalnej strony
> projektu. Tak na przyszłość - daruj sobie tego typu uwagi, szkoda mi mojego
> kiepskiego łącza.

na koncu zaakcentowlem, iz jednak zartuje, prosze nie ujmuj mojemu
rozumowi, bo nic mi nie brakuje, aby to zrozumiec..

Fakt, moglem sobie to darowac, chociazby z powodu Twojego wolnego lacza,
ale tu Ty sie czepiasz. Czy dyskusje musza zawsze byc nt. jak
skonfigurowac X'y albo myszke, bo takich tutaj jest najwiecej, czemu nie
odpowiadasz takim ludziom, rtfm, albo przeszukaj liste.. ja raz
zazartowalem i sie czepiasz, a takich maili jest duzo..

Mimo wszystko, przepraszam, a Mateusza przepraszam za zart..

> Aaa... i skoro już się czepiamy. Wiesz.. ja rozumiem, że ręcznie się
> tydzień męczysz, ale poczytaj sobie troszkę o list-reply i ewentualnie
> zmień MUA.

daruj sobie..

Pozdrawiam, Robert
--
|  R O B E R T  ; :' ;  Z A R O N . D E B I A N . P L  |