Re: Powitac.

Robert Olejnik (teon@hacking.pl) wrote:

> Wow!
> Fajnie poznać admina www.debian.org...
>
> Sorki, ale nie mogłem sie powstrzymać :)

proud Debian admin and user != proud debian.org admin and user

Nie wiem czy wiesz do czego służy myślnik, ale w tej sygnaturce chodzi
zapewne o informację czym jest ów Debian, czyli link do oficjalnej strony
projektu. Tak na przyszłość - daruj sobie tego typu uwagi, szkoda mi mojego
kiepskiego łącza.

Aaa... i skoro już się czepiamy. Wiesz.. ja rozumiem, że ręcznie się
tydzień męczysz, ale poczytaj sobie troszkę o list-reply i ewentualnie
zmień MUA.

--
Łukasz Miemus (lukasz@miemus.org)
GPG Key: http://lukasz.miemus.org/key.asc