Re: dziwne logi

Dnia Sun, Feb 02, 2003 at 10:51:47AM +0100 Mikołaj Menke napisał/a:
> Nie rozumiem? Ja jestem podłączony do switcha i tryb promiscuous jak
> najbardziej coś daje.
Tylko w przypadku gdy twoj komputer jest routerem dla jakiejs podsieci.

IMHO, nie jest w stanie odbierac pakietow wysylanych do innych komputerow
(urzadzen) podpietych do switcha (nie ta warstwa). Byloby to mozliwe w
przypadku odpowiednio skonfigurowanego switcha zarzadzalnego.

pzdr
yanek
--
                           /  E-mail: yanek@kis.p.lodz.pl