Re: Jak z Klawiatura?

W liście z sob, 01-02-2003, godz. 21:40, Debian Users pisze:

> Coz, ja mam sprawe prosta.
>
> Hej Drogie Panie, Drodzy Panowie. Witam po raz pierwszy. Chodzi mi o
> rzecz taka. Klawiatura polska pod konsola i gnomem. Czcionki polskie
> mam, klawiatury brak. Co zrobic?
> Zaprzyjazniam sie z systemem czyli z Wami tez :-)

dpkg-reconfigure xserver-xfree86 i po drodze zostaniesz zapytany o jezyk
klawiatury.
pod konsola:
w potato chyba byl jeszcze kbdconfig, w woodim mnie poszla po
rekonfiguracji lokali (dpkg-reconfigure locales)
no i opczywiscie musisz miec polskie fonty (dpkg-reconfigure fonty)

Ale takie informacje mozna znalezc np na googlach wpisujac np debian +
klawiatura :)