Re[2]: GeForce/Nvidia

Mam na jednej z maszyn Łódiego (Woody) na jajku 2.4.18 z XWindows 4.1.
Dla karty GeForce2 MX 400 zainstalowałem kiedyś sterowniki zgodnie z
instrukcjami podanymi na www.dfu.prv.pl i działa to bardzo dobrze. Tak
jak w opisie na stronce, trzeba tylko po zbudowaniu i zainstalowaniu
pakietów przekonfigurować xserver-xfree86 i będzie OK.

--
Pozdrowienia,
 Marik

PS.: Z całym szacunkiem podchodzę do wiedzy jaką zdobyły osoby piszące
na listę i wiedzy, którą się z nami dzielą, ale niektórzy musieliby
najpierw przestudiować słownik ortograficzny albo sprawdzić dla
pewności w słownikach Onetu jak powinno pisać się "trudny" dla nich
wyraz. Głowa po prostu boli od takich rażących błędów jak
"urzytkownik" albo "kożystać", których na tej liście nie brakuje. Nie
jestem polonistą, ale takich listów się aż czytać nie chce. Zaraz
pewnie mi ktoś wyskoczy z tekstem: "Jak Cię to denerwuje to nie
subskrybuj tej listy!" (albo że to nie jest z Debianem związane :)),
ale niektórzy może zrozumieją...